انٹرنیشنل

امریکی انتخابات میں روسی مداخلت کی منصوبہ بندی تیار، ٹرمپ یا جوبائیڈن جیت کس کی ہوگی؟ حیرت زدہ کرنیوالی رپورٹ

روس کی حکومت کے امریکہ کے سیاسی منظر نامے کے بارے میں خیالات میں گزشتہ صدارتی الیکشن کے بعد سے کوئی تبدیلی نہیں آئی ہے: انٹیلی جنس اہلکار کا انکشاف

امریکا (مانیٹرنگ ڈیسک ) امریکی انتخابات میں روسی مداخلت کی منصوبہ بندی تیارہو چکی ہے جبکہ ڈونلڈ ٹرمپ یا صدر جوبائیڈن جیت کس کی ہوگی؟ حیرت زدہ کرنیوالی رپورٹ سامنے آگئی ہے۔

انٹرنیشنل میڈیا کے مطابق امریکی انٹیلی جنس کے ایک تجزیے کے مطابق روس اس سال کے صدارتی انتخابات کے نتائج پر اثر انداز ہونے کی کوشش میں صدر بائیڈن کی مہم کو حقیر بنا کر سابق صدر ڈونلڈ ٹرمپ کو فائدہ پہنچانے کے طریقے تلاش کر رہا ہے۔ پانچ نومبر کو ہونے والے انتخابات کو در پیش خطرات کے تجزیے میں کسی بھی امریکی صدارتی امیدوار کا نام نہیں لیا گیا۔ تاہم ایک انٹیلی جنس اہلکار نے صحافیوں کو بتایا کہ روس کی حکومت کے امریکہ کے سیاسی منظر نامے کے بارے میں خیالات میں گزشتہ صدارتی الیکشن کے بعد سے کوئی تبدیلی نہیں آئی ہے۔ اہلکار کے مطابق روس کی امریکی الیکشن میں ترجیحات کو یوکرین کے حوالے سے امریکی کردار اور واشنگٹن کی روس سے متعلق وسیع تر پالیسی سے مزید تقویت ملی ہے۔اہلکار نے نام ظاہر نہ کرنے کی شرط پر کہا کہ گزشتہ امریکی انتخابات کی صدارتی دوڑ میں روس کی ترجیحات میں کوئی تبدیلی نہیں دیکھی گئی۔

امریکی انٹیلی جنس حکام کی طرف سے الیکشن کے بارے میں اس قسم کا انتباہ چار سال قبل 2020 کے صدارتی انتخابات کے بعد ایک بار پھر سامنے آیا ہے۔ اس وقت کے صدر ٹرمپ کو موجودہ صدر بائیڈن سے مقابلے کا سامنا تھا۔ چار سال قبل اس وقت کے امریکی نیشنل کانٹر انٹیلی جنس اور سکیورٹی سینٹر کے سربراہ ولیم ایوانینا نے کہا تھا کہ روس بنیادی طور پر بائیڈن اور امریکہ کی روس مخالف اسٹیبلشمنٹ کی تذلیل کے اقدامات کر رہا ہے۔

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button