شوبز

صدف کنول کی بولڈ تصاویر وائرل ہونے پر صارفین برہم

صدف کنول ایک معروف پاکستانی اداکارہ اور ماڈل ہیں، جنہیں “مسز سبزواری” بھی کہا جاتا ہے۔

انہوں نے بہت سی ٹیلی فلمیں اور ڈرامے جیسے بالو ماہی، الف، اپنی اپنی محبت کی کہانی میں اداکاری کے جوہر دکھائے ہیں۔صدف ایک اور بولڈ اداکارہ ہیں جو کئی بولڈ فوٹو شوٹس کروا چکی ہیں۔تاہم، انہوں نے اعلان کیا ہے کہ اب چونکہ وہ شادی شدہ ہیں، اس لیے اب بولڈ شوٹس اور آئٹم سانگ نہیں کریں گی۔

یہاں ان کی انتہائی غیر اخلاقی اور بولڈ شوٹس کی چند تصاویر موجود ہیں۔انہیں اپنی سالگرہ کے ایک منظر نامے پر بھی تنقید کا نشانہ بنایا گیا جہاں وہ اتفاق سے اپنی سہیلی کو بوسہ دیتے ہوئے پکڑی گئیں۔لوگ ان کی اس حرکت پر بہت ناراض تھے اور اسی وجہ سے صدف کنول شدید ردعمل کا سامنا کرنا پڑا۔

صدف کنول اور شہروز سبزواری نے مئی 2020 میں شادی کی تھی اور دونوں کے درمیان شادی سے قبل ہی تعلقات استوار ہو چکے تھے۔صدف کنول سے قبل شہروز سبزواری نے سائرہ یوسف سے 2012 میں شادی کی تھی اور انہیں ایک بیٹی بھی ہے جو اب والدہ کے ہمراہ رہتی ہیں۔ شہروز سبزواری اور سائرہ یوسف کے درمیان مارچ 2020 میں طلاق ہوگئی تھی، جس کے دو ماہ بعد صدف اور شہروز نے شادی کی تھی۔

 

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.