فیچرڈ پوسٹکھیل

کیا چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ رمیز راجہ کو ان کے عہدے سے ہٹایا جا رہا ہے؟ ن لیگی صدر و وزیراعظم میاں شہباز شریف کے اعلان نے حیرت زدہ کر دیا

مسلم لیگ ن کے صدر شہباز شریف کے وزیر اعظم بننے پر تبدیلی کی افواہیں زور پکڑ گئیں، مگر حیران کن طور پر رمیز کو برقرار رکھا گیا

کیا چیئرمین پاکستان کرکٹ بورڈ رمیز راجہ کو ان کے عہدے سے ہٹایا جا رہا ہے؟ ن لیگی صدر و وزیراعظم میاں شہباز شریف کے اعلان نے حیرت زدہ کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق حکومت کی تبدیلی پر پاکستان میں زیادہ تر پی سی بی کے سربراہ کو بھی ہٹا دیا جاتا ہے، رمیز راجہ کا تقرر گذشتہ برس عمران خان نے تین برس کے لئے کیا تھا، شہباز شریف کے وزیر اعظم بننے پر تبدیلی کی افواہیں زور پکڑ گئیں، مگر حیران کن طور پر رمیز کو برقرار رکھا گیا۔ مبینہ طور پر ایک اعلی شخصیت کے کہنے پر ایسا کیا گیا۔ رمیز راجہ نے عمران خان کے جانے پر ازخود مستعفی ہونے کا بھی اعلان کیا تھا، اس کا بھی انتظار کیا گیا مگر وہ اپنا ذہن تبدیل کر چکے تھے، اس دوران کئی حکومتی شخصیات کے بیانات سامنے آئے کہ بورڈ میں تبدیلی ہو گی، گذشتہ چند روز سے خاموشی تھی مگر اب پھر سے تبدیلی کی اطلاعات زیر گردش ہیں۔

ذرائع نے بتایا کہ موجودہ پی سی بی آئین کے تحت حکومت چیئرمین کو تبدیل نہیں کر سکتی نہ ہی وزیر اعظم کے پاس گورننگ بورڈ کیلیے اپنی نامزدگیاں واپس لینے کا اختیار ہے، کسی تنازع سے بچنے کیلیے براہ راست ایکشن سے گریز کیا گیا، اس صورت میں قانونی جنگ بھی چھڑ سکتی ہے، البتہ اب آئین میں بعض ترامیم کے ذریعے چیئرمین کو تبدیل کرنے کی راہ ہموار ہونے لگی ہے، وفاقی کابینہ کے اگلے اجلاس میں اس حوالے سے بات ہو سکتی ہے، اس سے سرپرست اعلی کو دونوں نامزدگیاں واپس لینے کا اختیار مل جائے گا۔وہ گورننگ بورڈ سے رمیز راجہ اور اسد علی خان کو فارغ کر سکتے ہیں، یوں نئے سربراہ کو لانے کی راہ ہموار ہو جائے گی، موجودہ آئین کی شق47 کے مطابق وفاقی حکومت اگر ضروری سمجھے تو آئین میں کوئی بھی تبدیلی کر سکتی ہے، اس کے لیے کسی مشاورت کی بھی ضرورت نہیں، پی سی بی ذرائع نے استفسارپر بتایا کہ آئین حکومت نے تیار کیا، تبدیلی کیلیے بورڈ مینجمنٹ کی رائے لینا اسی کا فیصلہ ہوگا۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.