صحت

تیزی سے پیٹ کی چربی پگھلانے والی ورزشیں

دنیا بھر میں جاری لاک ڈاؤن کے دوران اگر آپ کا بھی وزن بڑھ گیا ہے تو چند ورزشیں آ پ کی یہ مشکل دور کر سکتی ہیں جس کے لیے جم یا کسی پارک میں جانے کی بھی ضرورت نہیں۔

گھر میں رہنے اور جسمانی سرگرمیاں نہ ہونے کی وجہ سے وزن میں تیزی سے اضافہ ہو رہا ہے، اگر آپ بھی اس صورتحال سے پریشان ہیں تو گھر میں رہتے ہوئے  ورزشیں ’برپیز‘، ’اسکواٹس جمپس‘، ’پلانک جیکس‘، ’لنگز ود این اوبلیق ٹوسٹ‘  کے ذریعے دنوں میں وزن میں کمی اور پیٹ کی چربی پگھلا سکتے ہیں ۔ماہرین فٹنس کی جانب سے تجویز کی جانے والی مندرجہ ذیل یہ 4 ورزشیں ’فُل باڈی ایکسرسائز‘ ایک ساتھ پورے جسم کو متحرک کر کے تیزی سے وزن میں کمی لاتی ہیں اور دنوں میں بہترین نتائج دیتی ہیں ۔

برپیز

برپیز ایک ایسی ورزش ہے جس کے دوران پورا جسم سینہ ، پیٹ ، ٹانگوں اور بازؤں کے پٹھے ایک ساتھ متحرک ہوتے ہیں جس کے نتیجے میں زیادہ کیلوریز کو جلنے میں مدد ملتی ہے۔

برپیز کرنے کا طریقہ:

سیدھا کھڑے ہو جائیں اور اپنے بازوؤں کو اوپر کی جانب سیدھا کر لیں ۔اب اسکواٹس یعنی بیٹھک کی پوزیشن میں آئیں اور اس کے بعد پلانک کی پوزیشن میں اپنے جسم کو بازوؤں اور پاؤں کی مدد سے زمین سے اوپر رکھیں ۔

اب اپنے پاؤں کو موڑیں اور چھلانگ لگاتے ہوئے دوبارہ کھڑے ہو جائیں ۔

یہ ورزش روزانہ 10 منٹ تک دو حصوں میں کریں، ہر حصے میں 10 بار یہی عمل دہرائیں ۔

برپیز کرنے کے بعد زیادہ سے زیادہ 5 منٹ کا وقفہ لیں، اس کے بعد اسکواٹس جمپ شروع کر دیں ۔

اسکواٹس جمپ

اس ورزش کے لیے سیدھا کھڑے ہو جائیں اور ہاتھوں کو اوپر کی جانب کھڑا کر لیں ، پاؤں کے درمیان 1 سے ڈیڑھ فٹ کا فاصلہ رکھیں ، اب چھلانگ لگاتے ہوئے نیچے کی جانب ایسے جائیں جیسے کسی کرسی پر بیٹھ رہے ہوں۔اس عمل کو 10 منٹ میں دو بار دہرائیں، ہر سیٹ میں 10 اسکواٹس ضرورکریں۔

پلانک جیکس

اس ورزش سے پیٹ کے پٹھے مضبوط ہوتے ہیں، چربی کو پگھلنے میں مدد ملتی ہے۔عام پلانک ورزش کی طرح زمین پر اُلٹا لیٹ جائیں، اب اپنے ہاتھوں اور پاؤں کی مدد سے اپنا سارا جسم زمین سے اوپر اٹھا لیں۔اپنے ہاتھوں پر گرفت مضبوط رکھتے ہوئے اب ’ جمپنگ جیکس ‘ کی طرح  چھلانگ لگاتے ہوئے فاصلہ لائیں اور دوبارہ ٹانگوں کو ایک ساتھ ملا لیں۔

اس ورزش کو بھی 10 منٹ تک 2 سیٹ بنا کر کریں ، ہر سیٹ میں کم از کم 20 پلانک جیکس ضرور لگائیں۔

Lunges with an Oblique twist

اس ورزش کو کرنے سے پہلے اپنے پاؤں پر سیدھا کھڑے ہو جائیں اور آگے کی جانب ایک لمبا قدم بڑھائیں، اب پچھلی ٹانگ کے گھٹنے کے اوپر خود کو بیٹھنے میں مدد دیں، اور آگے والی ٹانگ کو موڑ لیں، اس کے بعد اپنے ہاتھوں کو آگے کی جانب سیدھا کرتے ہوئے دائیں اور بائیں جانب ہلکی رفتار سے موڑیں ۔اب سیدھا کھڑے ہو جائیں، اس بار جو ٹانگ پہلے پیچھے تھی اب آگے کی جانب رکھیں اور آگے والی ٹانگ کو پیچھے کی جانب۔

اگر اس ورزش کے دوران آپ کو گرنے کا ڈر ہو تو کسی کرسی کا سہارا بھی لے سکتے ہیں۔

Tags
Back to top button
Close