صحت

موسم سرما میں امرودکا استعمال لازمی کریں

امرود ان پھلوں میں سےایک ہےجو سردیوں کےموسم میں عام طورپردستیاب ہوتےہیں

امرود میں متعدد طریقوں سےآپ کی مجموعی صحت کےلیےفائدہ مند خصوصیات ہیں۔ اس موسم سرما میں امرود سےلطف اندوزہوتے ہوئےاپنی قوت مدافعت بڑھائیں اورصحت سےمتعلق دیگرمتعدد فوائد بھی حاصل کریں۔ موسم سرما قریب ہےاوراس کےلیےدرجہ حرارت میں کمی کےساتھ،صحت مند غذا کوبرقراررکھنا بھی ضروری ہے۔ موسم کےمطابق صحت مند کھانا آپ کوتندرست رہنےمیں مدد فراہم کرتا ہےاوراس حوالےسےہرموسم میں مختلف پھل اورسبزیاں پیش کی جاتی ہیں۔ موسمی پھل کھانےسےٓآپ کوضروری غذائی اجزاء مل سکتےہیں اورآپ کوفٹ رہنےمیں بھی مدد مل سکتی ہے۔

امرود ان ہی پھلوں میں سے ایک ہے جو سردیوں کے موسم میں عام طور پر دستیاب ہوتے ہیں۔ اس پھل میں صحت سے متعلق کئی فوائد ہیں۔ صرف پھل ہی نہیں بلکہ امرود کے پتے بھی صحت سے متعلق کچھ فوائد سے بھرپور ہوتے ہیں۔ یہاں ماہرین امرود کے ایسے حیرت انگیز فوائد بتا رہے ہیں جن کے بارے میں جاننے کے بعد آپ موسم سرما میں امرود کا استعمال لازمی کریں گے۔

امرود کے حیرت انگیز فوائد:

قوت مدافعت کو بڑھاتا ہے:

اس موسم سرما امرود سے قوت مدافعت بڑھائیں

وٹامن سی قوت مدافعت کو بڑھانے میں نمایاں کردار ادا کرتا ہے اور امرود میں وٹامن سی کی ایک اچھی مقدار ہوتی ہے جو مدافعتی نظام کے صحت مند کام کو یقینی بناتی ہے۔ اس موسم سرما میں آپ اس حیرت انگیز پھل سے مختلف بیماریوں کے خطرے کو قابو کرسکتے ہیں۔

بلڈشوگر کے مریضوں کیلئے مفید:

اس موسم سرما امرود سے قوت مدافعت بڑھائیں

امرود اور اس کے پتے دونوں ہی بلڈ شوگر کی سطح کو سنبھالنے میں آپ کی مدد کرسکتے ہیں۔ مطالعات کے مطابق، امرود کے پتے بلڈ شوگر کی سطح کو کم کرنے میں مدد کرسکتے ہیں۔ یہ پھل فائبر سے بھرپور ہوتا ہے جو شوگر کے مرض میں فائدہ مند ہوتا ہے، اگر آپ شوگر کے مریض ہیں تو آپ اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کرسکتے ہیں کہ ایک دن میں آپ کے لیے امرود کا کتنا استعمال مفید ہے۔

وزن میں کمی اور نظام ہاضمہ بہتر کرتا ہے:

اس موسم سرما امرود سے قوت مدافعت بڑھائیں

امرود فائبر سے لدے ہوتے ہیں۔ اعلیٰ فائبر مواد آنتوں کی صحت کو فروغ دیتا ہے اور نظام ہاضمہ کو بہتر کرتا ہے۔ اس سے قبض جیسے مسائل سے نجات حاصل کرنے میں مدد ملتی ہے  اور اس کے علاوہ امرود وزن کم کرنے میں بھی معاون ثابت ہوتا ہے۔

بلڈ پریشر کو کم کرتا ہے:

اس موسم سرما امرود سے قوت مدافعت بڑھائیں

ہائی بلڈ پریشر آپ کو دل کی بیماری کے زیادہ خطرے میں ڈال سکتا ہے۔ امرود میں پوٹاشیم اور فائبر کی موجودگی سے بلڈ پریشر کی سطح کم ہوتی ہے۔ صحت مند بلڈ پریشر کی سطح کو برقرار رکھنے کےلیے صحت مند غذا اور طرزِ زندگی کا انتخاب کریں۔

Back to top button