صحت

پھلوں اورسبزیوں کو خوراک میں شامل کرنا کتنا ضروری؟

پراسیسڈ فوڈز میں ان رنگوں کی کمی ہوتی ہے کیونکہ ان میں اکثر پھل یا سبزیاں بالکل شامل نہیں ہوتی ہیں

رینبو ڈائیٹ جیسا کہ نام سے ظاہر ہوتا ہے ایک غذا ہے جس میں کھانے کی رنگین صفیں شامل ہیں، رینبو ڈائیٹ کا مقصد شعوری طور پر مختلف قسم کے پھلوں اور سبزیوں کو اپنی خوراک میں شامل کرنا ہے، زیادہ تر جنک فوڈز اور پراسیسڈ فوڈز میں ان رنگوں کی کمی ہوتی ہے کیونکہ ان میں اکثر پھل یا سبزیاں بالکل شامل نہیں ہوتی ہیں۔ یہاں ماہرین بتا رہے ہیں کہ ہمیں اس بات پر غور کرنا چاہیے کہ کس طرح اپنے لیے رینبو ڈائیٹ ڈیزائن کر سکتے ہیں اور ساتھ ہی اس رنگین ڈائیٹ کے فوائد بھی بتا رہے ہیں۔

رینبو ڈائیٹ کو کیسے ڈیزائن کریں؟

رینبو ڈائیٹ کے فوائد کیا ہیں؟

سُرخ: 

سُرخ روزمرہ کے پھلوں اور سبزیوں میں ایک بہت عام رنگ ہے۔ آسانی سے دستیاب سُرخ سبزیوں کی کچھ مثالیں ٹماٹر، سُرخ شملہ مرچ، چقندر، شکرقندی، سُرخ گوبھی، سُرخ مولی اور سرخ مرچیں ہیں۔

ایک دن میں ان سبزیوں میں سے صرف 2 سے 3 کا مجموعہ آپ کو مختلف غذائی اجزاء اور اینٹی آکسیڈنٹ جیسے وٹامنز، آئرن، لائکوپین، مینگنیج وغیرہ فراہم کر سکتا ہے۔

سُرخ رنگ کے پھلوں کی کچھ مثالیں اسٹرابیری، تربوز، بیر، رسبیری، سیب، چیری، انار وغیرہ ہیں۔ یہ پھل ہمیں فائبر اور کافی ہائیڈریشن کے ساتھ غذائی اجزاء بھی فراہم کرتے ہیں۔

سبز: 

سبز رنگ کی سبزیاں ایک اور مقبول سبزی ہیں، سب سے زیادہ عام سبز رنگ کی سبزیاں پالک، بروکولی، مٹر، سبز پھلیاں، بند گوبھی، شملہ مرچ، کھیرا، دھنیا، ایواکاڈو، بھنڈی وغیرہ ہیں۔

ان میں سے بہت سی سبزیاں مصلوب سبزیاں ہیں۔ اس کا مطلب ہے کہ وہ سبزیوں کے ایک ہی خاندان سے تعلق رکھتے ہیں اور ان میں اکثر آئرن کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے۔

آئرن سے بھرپور غذا ہمارے جسم میں ہیموگلوبن کی مناسب سطح کو برقرار رکھنے میں بہت سے دوسرے فوائد کے ساتھ مدد کرتی ہے۔ ان کا شمار انتہائی غذائیت سے بھرپور سبزیوں میں بھی ہوتا ہے۔

ان کے ساتھ آپ اپنی غذا میں کچھ سبز پھل بھی شامل کر سکتے ہیں جیسے ناشپاتی، کیوی، سبز سیب، سبز انگور، امرود اور بہت کچھ۔

پیلا:

پیلے رنگ کے کھانے کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے ان کی غذائیت میں اضافہ ہوتا ہے اور آپ کی خوراک کو ایک متحرک اور چمکدار رنگ بھی ملتا ہے۔ کچھ عام پیلی سبزیوں میں پیلی شملہ مرچ، مکئی، لیموں اور بہت سی چیزیں شامل ہیں۔

ان کے ساتھ کچھ زرد رنگ کے پھل جن کو آپ اپنی غذا میں شامل کر سکتے ہیں وہ ہیں کیلا، انناس، آم، پپیتا، پیلا ناشپاتی، وغیرہ۔  ان پھلوں اور سبزیوں میں پوٹاشیم، وٹامنز کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے اور آپ کے جسم کو بہتر بنانے کی صلاحیت ہوتی ہے۔

نیلا/جامنی: 

پھلوں اور سبزیوں کا یہ گروپ آپ کی خوراک کو گہرا رنگ دیتا ہے، جامنی رنگ کی کچھ زیادہ عام سبزیاں بینگن، پیاز، جامنی بند گوبھی، جامنی گوبھی، وغیرہ ہیں۔  جامنی/نیلے رنگ کے پھلوں کی چند مثالیں ہیں بلیو بیری، بلیک بیری، جامنی انگور، کشمش وغیرہ۔

اگرچہ بینگن اور پیاز ہی عام طور پر دستیاب اور کھائی جانے والی جامنی رنگ کی سبزیاں ہیں لیکن آپ اپنی خوراک میں پیاز کو شامل کرنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ پیاز کو ایک سپر فوڈ سمجھا جاتا ہے جس کا مطلب یہ ہے کہ اس میں بہت زیادہ غذائیت ہے۔

نارنجی: 

سرخ پھلوں اور سبزیوں کی طرح، زیادہ تر نارنجی پھلوں اور سبزیوں میں اینٹی آکسیڈنٹس کی مقدار زیادہ ہوتی ہے۔ نارنجی رنگ کی کچھ سب سے عام سبزیاں ہیں نارنجی شملہ مرچ، گاجر، شکرقندی، کدو وغیرہ۔

ان کے ساتھ نارنجی رنگ کے کچھ پھل جو آپ اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں وہ ہیں نارنجی، خوبانی، آڑو وغیرہ، یہ وٹامنز، اینٹی آکسیڈنٹس اور دیگر مفید غذائی اجزاء کا بہترین ذریعہ ہیں۔

سفید: 

اگرچہ سفید رنگ قوس قزح میں پایا جانے والا رنگ نہیں ہے لیکن یہ قوس قزح کی خوراک کا ایک لازمی حصہ ہے۔ سب سے زیادہ استعمال ہونے والی سفید سبزیوں میں سے ایک لہسن ہے۔ لہسن ایک اور سپر فوڈ ہے اور یہ غذائی اجزاء اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہے۔

اس میں جسم کے لیے فوائد کی ایک نہ ختم ہونے والی فہرست ہے اور اسے عام طور پر کھانوں میں ذائقے کے طور پر بھی استعمال کیا جاتا ہے۔ کچھ دوسری سفید سبزیاں مشروم، پیاز، گوبھی، مولی وغیرہ۔ اس کے ساتھ کچھ عام سفید پھل ہیں ناریل، لیچی وغیرہ

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.