صحت

آم کھانے سے پہلے بھگونا ضروری کیوں؟

پانی میں بھگونا ضروری ہے تاکہ ان کی حفاظت کے لیے فصلوں پر استعمال ہونے والے کیڑے مار ادویات کو دور کیا جا سکے

آم وٹامن سی اوروٹامن اے کا بہترین ذریعہ ہے۔ پھل میں فولیٹ، وٹامن کے، وٹامن ای اورمتعدد بی وٹامنزبھی ہوتےہیں جوہماری مجموعی صحت میں اہم کردارادا کرتےہیں، آم آپ کے بالوں اور جِلد کے لیے بھی بہترین ہیں۔ اس سے پہلے کہ آپ کو آم کوکھانےکی اجازت دی جائے، آپ نے دیکھا ہوگا کہ آم کو کھانے سے پہلے پانی میں بھگو دیا جاتا ہے۔ یہ عام عمل صرف گندگی اورکیمیکلزسےنجات دلانےکےلیےنہیں ہےبلکہ اس کی بنیادی سائنسی وجوہات بھی ہیں جو آپ کی صحت کو متاثرکرسکتی ہیں۔

آم کو پانی میں بھگونے کے فوائد:

آم میں ایک قدرتی مالیکیول پایا جاتا ہے جسے فائٹک ایسڈ کہا جاتا ہے جو کہ ایک اینٹی نیوٹرینٹ سمجھا جاتا ہے۔ فائٹک ایسڈ ان غذائی اجزاء میں سےایک ہےجوصحت کےلیےاچھےاوربرے دونوں ہوسکتےہیں۔ فائٹک ایسڈ آئرن،زنک اور کیلشیم جیسےمعدنیات کےجذب کوروکتا ہے، اس طرح معدنیات کی کمی کوفروغ دیتا ہے۔ جب آم کوچند گھنٹوں کے لیے پانی میں بھگوکررکھا جائےتویہ پھل سےاضافی فائٹک ایسڈ کونکالنےمیں مدد کرتا ہے۔

بیماریوں سے بچاتا ہے:

آم کو پانی میں بھگونا ضروری ہے تاکہ ان کی حفاظت کے لیے فصلوں پر استعمال ہونے والے کیڑے مار ادویات کو دور کیا جا سکے۔ یہ زہریلے ہیں اور سانس کی نالی میں جلن، الرجک حساسیت، آنکھوں اور جِلد کی جلن کا سبب بن سکتے ہیں۔ یہ ممکنہ طور پر کینسر کے خلیوں کی نشوونما کا سبب بھی بن سکتے ہیں۔

آم کی گرمی کو ٹھنڈا کرنا:

آم جسم میں حرارت پیدا کرتے ہیں جس کے نتیجے میں تھرموجنیسیس پیدا ہوتا ہے۔ زیادہ مقدار میں اس کا استعمال زیادہ گرمی کا سبب بن سکتا ہے، آم کو پانی میں بھگونے سے ان کی تھرموجینک خصوصیات کو کم کرنے میں مدد ملے گی، جو کہ ہاضمہ کے مسائل کو ختم کرتا ہے۔

آموں کو کب تک بھگونا چاہیے؟

اگرآپ کو جلدی ہے تو آپ آموں کو 15سے 30 منٹ تک پانی میں بھگوکررکھ سکتے ہیں۔ بصورت دیگر، یہ مشورہ دیا جاتا ہے کہ انہیں 1 سے 2 گھنٹے تک بھگونے دیں۔  مزید یہ کہ انہیں زیادہ دیر تک بھگونے میں کوئی حرج نہیں ہے۔ کافی وقت تک بھگونے کے بعد، آموں کو پانی سے نکال دیں، انہیں ٹھنڈا ہونے دیں۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.