صحت

تھکاوٹ کےدوران کونسےکھانوں سےپرہیزکرنا چاہیے؟

یہاں ماہرین بتا رہےہیں کہ ہمیں تھکاوٹ کےدوران کونسےکھانوں سے پرہیزکرنا چاہیے۔

ہم اکثراپنے جسم کوتوانائی دینےکےلیےاپنےکھانے پرانحصارکرتے ہیں لیکن بعض اوقات، ہم کھانےکےبعد اوربھی سستی اورکم توانائی محسوس کرتےہیں،کم فائبروالی غذائیں،اضافی چینی کےساتھ، مناسب طورپرمتوازن نہ ہوں،یا وہ کھانےجن میں کیلوریززیادہ ہوں،آپ کےنظام ہاضمہ کےلیےسخت ہوسکتی ہیں اورآپ کی توانائی کی مجموعی سطح کومتاثرکرسکتی ہیں۔ غذائیت کےماہرین مشورہ دیتےہیں کہ اگرآپ پہلے ہی تھکےہوئےہیں اوردن کےوقت متحرک اوردھیان سےرہنا چاہتےہیں توپنیر،میٹھےکھانے،گوشت،سیریل پرمبنی کھانوں اورسوڈا سےپرہیز کریں۔ یہاں ماہرین بتا رہےہیں کہ ہمیں تھکاوٹ کےدوران کونسےکھانوں سے پرہیزکرنا چاہیے۔

کافی:

اگرچہ ہر کوئی یہ سوچتا ہے کہ کافی پینے سے وہ بیدار ہو جائیں گے اور ان کا دن لمبا گزر جائے گا لیکن یہ درست نہیں ہے۔ یہ تسلیم کرنا ضروری ہے کہ کافی کچھ وقت کے لیے توانائی دینے کا اثر رکھتی ہے لیکن یہ بعد میں شدید تھکاوٹ کا باعث بھی بنتی ہے۔ لہٰذا، اگر آپ کے سامنے کام کے طویل گھنٹے ہیں، تو کافی مشین تک نہ پہنچیں۔ چینی یا دودھ کے بغیر چائے کا ایک کپ، تازہ جوس کا ایک گلاس یا صرف پانی بہتر متبادل ہیں۔

پنیر:

پروسس شدہ پنیر میں چکنائی، سوڈیم اور کولیسٹرول زیادہ ہوتا ہے۔ ہر قسم کے پنیر کو اپنے توانائی کے ذریعہ کے طور پر استعمال کرنے سے پرہیز کریں یہاں تک کہ جب انہیں پاور بینک کہا جاتا ہے۔ بالکل صرف اس وجہ سے کہ پنیر کو ہضم کرنا زیادہ مشکل ہے۔

سفید شکر:

شوگر آپ کو عارضی جلدی دے سکتی ہے لیکن اس کے بعد عام طور پر کریش ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ، ریفائنڈ یا سفید شکر سے بھرپور غذاؤں پر بہت زیادہ عملدرآمد کیا جاتا ہے۔ لہٰذا یہاں تک کہ اگر آپ خواہش محسوس کرتے ہیں، تو صرف تھکا دینے والے دن کے فوراً بعد آئس کریم، پیسٹری یا ڈونٹس سے پرہیز کریں۔

گوشت:

یہ واقعی شام میں گوشت کھانے کی سفارش نہیں کی جاتی ہے، ہم جانتے ہیں کہ. اسے صحیح طریقے سے ہضم ہونے میں گھنٹے لگتے ہیں۔ اور کیا؟ یہاں تک کہ یہ آپ کی نیند کو بھی متاثر کرتا ہے اور یہ خاص طور پر اس وقت مدد نہیں کرتا جب آپ پہلے ہی تھکے ہوئے ہوں۔

خراب چربی:

جب آپ تھک جاتے ہیں، تو یہ کہا جاتا ہے کہ وہ کھانے کی چیزیں نہ کھائیں جو صاف شدہ تیل، فرائینگ آئل یا گھی پر مبنی کھانا زیادہ درجہ حرارت پر پکائیں. حل؟ ایسی کھانوں کو ترجیح دیں جو تازہ پکے ہوں، جو آپ کے معدے کے لیے آسان ہوں اور آپ کو فوری توانائی حاصل کر سکیں۔

اناج پر مبنی کھانے:

جب آپ تھکاوٹ محسوس کریں تو سفید روٹی اور اناج پر مبنی دیگر کھانے سے پرہیز کرنا چاہیے۔ اسے طویل ہضم کی ضرورت ہوتی ہے اور بہت زیادہ توانائی حاصل ہوتی ہے۔ اس لیے جب آپ ٹاپ فارم میں نہ ہوں تو چاول، پاستا یا سوجی سے پرہیز کریں۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.