صحت

خربوزے کے بیج پھینکنے لگے ہیں تو رک جائیں؟ یہ فائدے جان لیں

خربوزے کے بیج پھینکنے لگے ہیں تو رک جائیں پہلے ان کے یہ فائدے جان لیں۔

آج ہم آپ کو اپنی اس اسٹوری میں  خربوزے کے بیجوں کے کچھ ایسے فوائد بتائیں گے جن کو جاننے کے بعد ہم یقین سے کہہ سکتے ہیں کہ آپ کبھی بھی ان کے بیجوں کو ضائع نہیں کریں گے۔

خربوزے کے بیج

خربوزے کے بیج غذائی اعتبار سے بہت اہمیت کے حامل ہوتے ہیں۔ یہ پروٹین کی فراہمی کا ایک اہم ذریعہ ہوتے ہیں اس کے ساتھ ساتھ ان میں بڑی مقدار میں وٹامن بی 6، فولیٹ بھی پایا جاتا ہے۔اس کے علاوہ یہ ميگنیشیم، زنک، پوٹاشیم، اور تانبے سے بھرپور ہوتے ہیں
ان بیجوں کی یہ اہمیت اس کی مختلف بیماریوں کے حوالے سے افادیت میں بہت اضافہ کر دیتے ہیں جن کے بارے میں ہم آپ کو بتائيں گے

 جلد کو چمک دار اور بے داغ بنائے

خربوزے کے بیجوں کے اندر غیر حل پذیر فیٹی ایسڈ کی بڑی مقدار موجود ہوتی ہے جس کی موجودگی کی وجہ سے شدید گرمی کے باوجود جلد کے نکھار اور چمک دمک کو برقرار رکھا جا سکتا ہے۔اس کے علاوہ اس میں موجود اینٹی آکسیڈنٹ اجزا جلد پر سے بڑھتی ہوئی عمر کے اثرات کو بھی کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

 ذیابیطس کے مریضوں کے لیے مفید

یہ قدرتی طور پر خون میں شوگر کے لیول کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتے ہیں جس کے لیے خربوزے کے کچھ چھلے ہوئے بیج لے لیں اور ان کو ایک گلاس پانی میں ابال کر اس کی چائے سی بنا لیں اور ہر روز خالی پیٹ پی لیں اس سے دن بھر شوگر لیول کنٹرول رہتا ہے۔

 یاداشت کو بہتر بناتے ہیں

عام طور پر مائیں اپنے بچوں کی یاداشت کو بہتر بنانے کے لیے انہیں باقاعدگی سے نہار منہ سات بادام کھلاتی ہیں جو کہ گرمی کے موسم میں بند کروانے پڑتے ہیں اور چونکہ بادام مہنگے بھی ہوتے ہیں اس وجہ سے ہر کوئی ان کو افورڈ بھی نہیں کر سکتا ہے۔بادام کی جگہ ماہرین کے مطابق خربوزے کے بیجوں کا استعمال بھی وہی فوائد دے سکتےہیں جو کہ بادام کھانے سے حاصل ہوتے ہیں اس کے لیے بیجوں کو نہار منہ خربوزے کے بیچ کھانے کو دیں اور جادو دیکھیں۔

 بلڈ پریشر کو کنٹرول کرتا ہے

خربوزے کے بیجوں میں پوٹاشیم اور میگنیشیم کی بڑی مقدار اس کو ہائی بلڈ پریشر کے مریضوں کے لیے ایک محفوظ غذا بناتا ہے۔یہ نہ صرف بلڈ پریشر کو کنٹرول کرتا ہے بلکہ جسم کو دل کی بیماریوں سے بھی محفوظ کرتا ہے۔ہائی بلڈ پریشر کے مریض دن بھر میں کسی بھی وقت دس سے بارہ بیج کھا سکتے ہیں جس سے بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

 ورم اور سوزش کے خاتمے کے لیے

اکثر افراد کے پیر اور جسم کے مختلف حصوں میں سوزش ہو جاتی ہے ان افراد کے لیے خربوزے کے بیجوں کا بتائے گئے طریقے سے استعمال بہت مفید ثابت ہوتا ہے۔ایک چمچ چھلے ہوئے خربوزے کے بیج لے لیں اور ان کو پیس لیں اس سفوف کو ایک چمچ شہد میں شامل کر لیں اور اس کے بعد نہار منہ ان کو نیم گرم پانی سے کھا لیں۔یہ جسم کی اندرونی اور بیرونی سوزش کا خاتمہ کر کے صحت کو بحال کرتے ہیں۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.