صحت

پیاز کی کونسی قسم زیادہ مفید ہے؟

سفید پیازاینٹی بائیوٹک اوراینٹی سوزش خصوصیات سےبھرپورہے،سفید پیازکوعام طورپر پکوان بنانے کے لیے استعمال نہیں کیا جاتا

کئی رنگوں میں دستیاب ہونے کے باوجود پیاز ہر ڈش کا ذائقہ بڑھانے میں مدد کرتی ہے، پاستا، سینڈوچ سے لیکر برگر تک حتیٰ کہ سالن تک، پیاز ہر ڈش کا ایک اہم جزو ہے۔ سُرخ اور سفید قسمیں اکثر سالن میں استعمال ہوتی ہیں، پکی ہوئی ہو یا کچی، پیاز ہر طرح سے صحت بخش ہے لیکن پیاز کی کون سی قسم صحت بخش ہے، سُرخ یا سفید؟

پیاز کی کونسی قسم زیادہ مفید ہے؟

فائل فوٹو

ماہرینِ غذائیت کا کہنا ہے کہ سفید پیاز اینٹی بائیوٹک اور اینٹی سوزش خصوصیات سے بھرپور ہے، سفید پیاز کو عام طور پر پکوان بنانے کے لیے استعمال نہیں کیا جاتا لیکن یہ انتہائی صحت بخش ہے، سفید پیاز کو ہلکے اور الگ ذائقے کے لیے جانا جاتا ہے، انہیں پکا کر اور کچا دونوں صورتوں میں کھایا جا سکتا ہے۔

مزید برآں سفید پیاز میں شفا بخش خصوصیات پائی جاتی ہیں، یہ ناک، آنکھوں اور کان کے انفیکشن سے لڑنے میں مدد کر سکتی ہے اور ان لوگوں کے لیے بھی مفید ہے جو اکثر تیزابیت کے مسائل کا سامنا کرتے ہیں۔

سفید پیاز ان لوگوں کے لیے بھی مفید ہے جو بال گِرنے یا بالوں کے پتلے ہونے سے پریشان ہیں، سفید پیاز کا جوس سر کی جِلد پر لگانے سے منفی اثرات کو دور کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔

دوسری طرف سُرخ پیاز میں مینگنیز، وٹامن سی اور وٹامن بی 6 کی بڑی مقدار ہوتی ہے، اس میں کاربوہائیڈریٹ، پروٹین، شوگر اور فائبر بھی ہوتے ہیں۔ غذائیت کے لحاظ پر سفید پیاز کم تیز اور اینٹی سوزش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور ہونے کی وجہ سے زیادہ صحت بخش سمجھی جاتی ہے۔

سفید پیاز کے فوائد:

سفید پیاز میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں، اس لیے یہ انفیکشن کو ٹھیک کرنے میں مدد کر سکتی ہے۔

تیزابیت ختم کرے: 

ماہرین کا کہنا ہے کہ بہت سی غذائیں بشمول بہتر کاربوہائیڈریٹ سے بھرپور، انتہائی تیزابیت والی ہو سکتی ہیں جو ہمارے جسم میں انفیکشن کا سبب بن سکتی ہیں، جبکہ سفید پیاز میں الکلائن ہوتی ہے جس کی وجہ سے تیزابیت ختم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

سانس کی بیماریوں کا علاج: 

سفید پیاز میں اینٹی بائیوٹک خصوصیات پائی جاتی ہیں جس کی وجہ سے یہ سوزش کو ٹھیک کرنے میں مدد کرتی ہے، شہد کے ساتھ سفید پیاز کے جوس کا استعمال کھانسی کا بہترین علاج ہے، اس مرکب کو ریفریجریٹر میں 5 گھنٹے تک رکھا جا سکتا ہے، اس شربت کو متاثرہ شخص کے سینے پر بھی لگایا جا سکتا ہے۔

بالوں کی نشوونما کیلئے مفید: 

سفید پیاز بالوں کی نشوونما کے لیے اچھی ہے، اس کا جوس سر کی جِلد پر لگایا جا سکتا ہے۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.