انٹرنیشنلفیچرڈ پوسٹ

شہزادہ فلپ بادشاہ کیوں نا بن سکے؟وجوہات کھل کرسامنے آگئیں

ملکہ برطانیہ سے شادی کےبعد شہزادہ فلپ بادشاہ کیوں نا بن سکے،کون کون رکاوٹ تھا؟وجوہات کھل کرسامنے آگئیں،سب حیران و پریشان رہ گئے

ملکہ برطانیہ سے شادی کےبعد شہزادہ فلپ بادشاہ کیوں نا بن سکے،کون کون رکاوٹ تھا؟وجوہات کھل کرسامنے آگئیں،سب حیران و پریشان رہ گئے۔  انتقال کرنے والےبرطانوی شہزادہ فلپ ملکہ برطانیہ سےشادی کےباوجود کبھی بادشاہ نہ بن سکے۔ ایک رپورٹ کےمطابق جب شہزادہ فلپ نے ملکہ الزبتھ دوم سے شادی کی تھی ، تو انہیں بادشاہ نہیں بلکہ شہزادے کا خطاب دیا گیا ، اس حوالے سے ایک قیاس آرائی یہ ہے کہ انہیں بادشاہ کا لقب اس لیے نہیں دیا گیا کیوں کہ اس طرح ان کا درجہ ملکہ سے بلند ہوجاتا ، کیوں کہ روایتی طورپرملکہ کا لقب کسی بادشاہ کے مقابلے میں کم درجہ کا سمجھا جاتا ہے ، کیوں کہ ملکہ کا خطاب یا تو خاتون مونارک کو دیا جاتا ہے یا پھر یہ لقب بادشاہ کی بیوی کو ملتا ہے ، جب کہ ایک بادشاہ صرف بادشاہ ہوتا ہے اور وہ کسی سے بھی وضاحت طلب کرسکتا ہے ، اس سے یہ بات واضح ہوسکتی ہے کہ فلپ کو کبھی انگلینڈ کا بادشاہ کیوں نہیں کہا گیا اور 1953 میں بادشاہ کی بادشاہی کے دوران اس کا ولی عہد بھی کیوں نہیں رکھا گیا۔

بتایا گیا ہے کہ اس حوالے سے دوسرا قیاس یہ کیا جاتا ہے کہ فلپ کی قومیت یا بادشاہت کے بدلتے ہوئے کردار اس کی وجہ بنے ، کیوں کہ بادشاہت جدید دور میں ایک گورننگ باڈی کے مقابلے میں ایک بہت اہم شخصیت کے طور پر کام کرتی ہے ، جب کہ موجودہ بادشاہ اور اس کے بعد جانشین کے طور پر سمجھے جانے والے ہی شاہی خاندان کے واحد فرد ہیں جو کسی بھی طاقت کو برقرار رکھتے ہیں ، لہذا فلپ کے لئے ملکہ کے ہوتے ہوئے بادشاہ بننا کوئی معنی نہیں رکھتا تھا۔

 

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads. because we hate them too.