انٹرنیشنلفیچرڈ پوسٹ

پی ٹی آئی حکومت کا خاتمہ، لندن میں نوازشریف کی رہائش گاہ کے باہر پی ٹی آئی کارکنوں کا احتجاج، تحریک اور مسلم لیگ کارکن آمنے سامنے، پولیس الرٹ جاری

پی ٹی آئی حکومت کے خاتمے کے خلاف لندن میں پی ٹی آئی کارکنان نے ایون فیلڈ کے سامنے احتجاج اور مارچ کیا

پی ٹی آئی حکومت کا خاتمہ، لندن میں نوازشریف کی رہائش گاہ کے باہر پی ٹی آئی کارکنوں کا احتجاج، تحریک اور مسلم لیگ کارکن آمنے سامنے، پولیس الرٹ جاری کر دی گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق لندن کے علاقے ایون فیلڈ میں سابق وزیراعظم نواز شریف کی رہائشگاہ کے سامنے تحریک انصاف اور مسلم لیگ ن کے کارکن آمنے سامنے آگئے۔پی ٹی آئی حکومت کے خاتمے کے خلاف لندن میں پی ٹی آئی کارکنان نے ایون فیلڈ کے سامنے احتجاج کیا، اور سابق وزیراعظم نواز شریف کی رہائش گاہ کے سامنے مارچ کیا، اس موقع پر پی ٹی آئی کارکنان نے امپورٹڈ گورنمنٹ نامنظور کے نعرے لگائے۔تحریک انصاف کی جانب سے احتجاج کی خبر ملتے ہی مسلم لیگ ن کے کارکن بھی بڑی تعداد میں نواز شریف کی رہائش گاہ کے باہر پہنچ گئے، پارک لین کے باہر لیگی کارکنوں نے جمع ہو کر نواز شریف کے حق میں نعرے لگائے۔

اس دوران لیگی حامیوں اور پی ٹی آئی کے کارکنوں میں تلخ جملوں کا بھی تبادلہ ہوا، کسی بھی صورتحا ل سے نمٹنے کیلئے لندن پولیس بھی ایون فیلڈ اپارٹمنٹس کے باہر پہنچ گئی۔دوسری جانب اوورسیز پاکستانی عمران خان کی حمایت میں نکلنے لگے، آسٹریلیا کے شہر میلبورن میں مقیم پاکستانیوں کی جانب سے عمران خان کے حق میں احتجاج کیا گیا۔مظاہرے میں شریک اوورسیز پاکستانیوں نے بھکاری حکمران بن گئے جیسی تحریروں پر مشتمل پلے کارڈز اٹھا رکھے تھے، بینرز پر بیرونی سازش نامنظور اور ہم عمران خان کے ساتھ ہیں کے نعرے بھی درج تھے۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.