انٹرنیشنل

عالمی تنظیم اوپیک کے سیکرٹری جنرل انتقال کرگئے

چیف ایگزیکٹوآفیسر نےاپنےٹوئٹراکاؤنٹ کےذریعےمحمد برکینڈوکےانتقال کی اطلاع دی

غیرملکی میڈیا کےمطابق آرگنائزیشن آف پیٹرولیم ایکسپورٹنگ کنٹریز(اوپیک) کے سیکرٹری جنرل محمد برکینڈو 63 سال کی عمرمیں بدھ کے روز انتقال کرگئے۔ محمد برکینڈو نائیجیرین نیشنل پیٹرولیم کورپ کے سربراہ تھے اوران کی کمپنی کی جانب سے محمد برکینڈو کے انتقال کی تصدیق کی گئی ہے۔ این این پی سی کے چیف ایگزیکٹو آفیسر نے اپنے ٹوئٹر اکاؤنٹ کے ذریعے محمد برکینڈوکے انتقال کی اطلاع دی۔

کمپنی کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا کہ ہم نے آج محمد برکینڈو کو کھو دیا، ان کا دنیا سے جانا ان کے اہلخانہ، کمپنی اور عالمی انرجی کمیونٹی کا ایک بڑا نقصان ہے۔ این این پی سی کے سی ای او کا کہنا تھا کہ محمد برکینڈو نے چند گھنٹے پہلے نائیجیریا کے صدر سے ملاقات کی تھی اور ابوجا میں ہونے والی انرجی سمٹ سے خطاب بھی کیا تھا۔

میڈیا رپورٹس کے مطابق محمد برکینڈو نے 1980 میں نائیجیریا کی آئل انڈسٹری سے اپنے کیرئیر کا آغاز کیا، انہوں نے این این پی سی میں مختلف عہدوں پر کام کیا جب کہ اوپیک کے اکنامک کمیشن بورڈ میں نائیجیریا کی نمائندگی کی۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.