انٹرنیشنل

غیر قانونی تعمیر کو منہدم کرنے کا معاملہ، مسلمانوں کیخلاف بھارتی حکومت کی چال کامیاب

جمعیت کی درخواست غیر قانونی تعمیرات کو بچانے کی کوشش کر رہی ہے' اپنی بات کو ثابت کرنے کے لیے انھوں نے سہارنپور کیس کا ذکر کیا: حکومت

غیر قانونی تعمیر کو منہدم کرنے کے معاملہ پر مسلمانوں کے خلاف بھارت حکومت کی ایک چال کامیاب ہو گئی، انڈین سپریم کورٹ میں دبنگ جواب جمع کروا دیا۔

انٹرنیشنل میڈیا کے مطابق اتر پردیش میں بلڈوزر کی کارروائی کے خلاف سپریم کورٹ میں دائر درخواست پر حکومت نے واضح طور پر کہا ہے کہ یہ عمل قانون کے تحت کیا گیا ہے۔ حکومت نے کہا کہ اب تک جہاں بھی کارروائی ہوئی ہے وہ سب قانون کے تحت ہوئی ہے۔ حکومت نے بھی اپنے حق میں کہا کہ جمعیت کی درخواست غیر قانونی تعمیرات کو بچانے کی کوشش کر رہی ہے۔ اپنی بات کو ثابت کرنے کے لیے انھوں نے سہارنپور کیس کا ذکر کیا۔

انہوں نے کہا کہ سہارنپور میں صرف 2 مکانات کی تعمیرات کو ہٹایا گیا جو سرکاری زمین پر تھے، اب بھی لوگ ان گھروں میں رہ رہے ہیں۔ ملزمین کو بچانے کی کوششیں جاری ہیں۔ اتر پردیش حکومت حکومت نے کہا کہ سہارنپور کیس میں بغیر نوٹس کے غیر قانونی تعمیرات کو منہدم کرنے کی دلیل کے لیے تمام ثبوت پیش کیے گئے۔ اس کیس کی دلیل دیتے ہوئے انہوں نے کہا کہ اس طریقہ کار کا سہارا لیا جا رہا ہے تاکہ انہدام میں ملوث ملزمان بشمول غیر قانونی تعمیرات کو بچایا جا سکے۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.