پاکستانفیچرڈ پوسٹ

پی ٹی آئی کے رہنماء عامر لیاقت کو چوتھی شادی کی آفر بھی آگئی، پیشکش کرنے والی لڑکی کون ہے؟ ان کا تعلق کس گھرانے سے ہے؟ ہلا کر رکھ دینے والا سچ سامنے آگیا

مجھے مشہور ہونے کا کوئی شوق نہیں،مجھے ان سے اس لیے محبت ہے کہ وہ وین و دنیا دونوں دونوں کی تعلیم رکھتے ہیں: علیزے نامی لڑکی

پی ٹی آئی کے رہنماء عامر لیاقت کو چوتھی شادی کی آفر بھی آگئی، پیشکش کرنے والی لڑکی کون ہے؟ ان کا تعلق کس گھرانے سے ہے؟ ہلا کر رکھ دینے والا سچ سامنے آگیا۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے رہنماء عامر لیاقت کو ایک اور لڑکی نے چوتھی شادی کی پیشکش کر دی۔دانیہ عامر کے تنسیخ نکاح کی درخواست کے بعد عامر لیاقت کو سوشل میڈیا پر ایک لڑکی کی جانب سے شادی کی پیشکش کی گئی۔علیزے نامی لڑکی کا ایک یوٹیوبر کو انٹرویو دیتے ہوئے کہنا ہے کہ مجھے مشہور ہونے کا کوئی شوق نہیں،مجھے ان سے اس لیے محبت ہے کہ وہ وین و دنیا دونوں دونوں کی تعلیم رکھتے ہیں، وہ بہت اچھے انسان ہیں۔ دانیہ ملک نے ان کی عزت کی دھجیاں اڑا دیں، انہوں نے جو بھی الزام لگائے وہ ایسے نہیں ہیں۔لڑکی نے مزید کہا کہ میں ان کے پروگرام دیکھتی رہی ہوں اور انہیں جانتی ہوں۔آج تک ان کے منہ سے کبھی ایسی کوئی بات نہیں سنی۔

علیزے نے کہا کہ دانیہ نے 11 کروڑ کا مطالبہ کیا، میں عامر لیاقت کو کئی کروڑ روپے دے سکتی ہوں، انہیں سونے کا محل بنا کر دے سکتی ہوں۔ عامر لیاقت نے کئی بے سہارا، یتیم بچوں کو سہارا دیا۔عامر لیاقت کو جھوٹے الزام لگا کر پھنسیایا جا رہا ہے۔لڑکی نے مزید کہا کہ میں دلہن بنوں گی تو صرف عامر لیاقت کی بنوں گی۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.