پاکستانفیچرڈ پوسٹ

معروف کاروباری شخصیت سیٹھ عابد کی بیٹی کے قتل کا ڈراپ سین ہوگیا، دردناک واردات کے اصل ملزمان کون تھے؟ نام سامنے آنے پر سب چونک کر رہ گئے

مقتولہ فرح کو لے پالک بیٹے فہد نے پسند کی شادی میں رکاوٹ بننے پر گولی جبکہ سیٹھ عابد کی بیٹی کے قتل میں ملوث دیگر کردار بھی سامنے آئے ہیں

معروف کاروباری شخصیت سیٹھ عابد کی بیٹی کے قتل کا ڈراپ سین ہوگیا، دردناک واردات کے اصل ملزمان کون تھے؟ نام سامنے آنے پر سب چونک کر رہ گئے۔

تفصیلات کے مطابق معروف کاروباری شخصیت سیٹھ عابد مرحوم کی صاحبزادی کے قتل کا ڈراپ سین ہو گیا،مقتولہ فرح کو لے پالک بیٹے فہد نے پسند کی شادی میں رکاوٹ بننے پر گولی مار کر قتل کیا۔ جب کہ سیٹھ عابد کی بیٹی کے قتل میں ملوث دیگر کردار بھی سامنے آئے ہیں۔جنگ اخبار کی رپورٹ کے مطابق لاہور کے علاقہ مسلم ٹاؤن سیٹھ عابدمرحوم کی صاحبزادی فرح مظہرکے قتل کیس میں اہم پیش رفت ہوئی ہے، 60 سالہ خاتون کے قتل کی تفتیش میں ملزم فہد کے ساتھ گرفتار دیگر ملازمین کے کردار بھی سامنے آ گئے ہیں۔

پولیس کے مطابق ملزم کے ساتھ ساتھ گھریلو ملازمہ عطیہ نے قتل کے بعد بیڈ کی خون آلود چادریں تبدیل کیں جب کہ ملازمین عابد اور شاہد نے قتل میں استعمال ہونے والا اسلحہ چھپایا۔ ملازم روح الامین ملزم فہد کے ساتھ مقتولہ کو اسپتال لے کر گیا۔پولیس کے مطابق ان تمام ملازمین نے شواہد کو مٹایا جس پر انہیں گرفتار کر لیا گیا ہے۔ملازمہ عطیہ کا کہنا ہے کہ ملزم فہد کوٹ لکھپت کے رہائشی ایک درزی کی بیٹی سے شادی کرنا چاہتا تھا، دونوں کی دوستی فیس بک پر ہوئی لیکن مالکن شادی سے منع کرتی تھی۔

پولیس کے مطابق ملزم نے والدہ کو قتل کرنے کے بعد خودکشی کا رنگ دینے کی کوشش کی تھی۔پولیس حراست میں لے پالک فہد اپنی والدہ کو قتل کرنے کا اعتراف کر چکا ہے۔گذشتہ روز پولیس نے قتل میں ملوث گھریلو ملازمہ رضیہ اور رمضان کوگرفتار کیا تھا۔رضیہ نے فہدکیساتھ مل کرکرائم سین کوختم کرنیکی کوشش کی،رضیہ طلاق یافتہ،ایک بیٹی کی ماں،فہدسے تعلق قائم تھا،پولیس کے پہنچنے پر رضیہ اور فہد ایک ہی کمرے میں موجود تھے۔ رضیہ نے فہدسے ملکرفرح کولگنے والی گولی کا خول غائب کیا،رضیہ نے ہی بیان دیا کہ ملزم پسند کی شادی کرنا چاہتاتھا،رضیہ نے ملزم فہد کے ساتھ ملکر 2 پستول زمین میں دبائے،قتل میں استعمال ایک پسٹل کچن میں بھی رکھاگیاتھا۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.