پاکستانفیچرڈ پوسٹ

رواں ہفتے کے دوران ملک بھر کے مختلف شہروں میں اشیائے خوردونوش کی قیمتوں میں کتنا اضافہ ہوا؟ ادارہ شماریات نے اعدادو شمار جاری کرکے حکومت کا پول کھول دیا

کراچی اور حیدرآباد میں 20 کلو آٹے کے تھیلے کی قیمت 'ڈھائی کلوگھی کے ڈبے کی سب سے زیادہ قیمت لاڑکانہ میں ریکارڈ ہوئی

رواں ہفتے کے دوران ملک بھر کے مختلف شہروں میں اشیائے خوردونوش کی قیمتوں میں کتنا اضافہ ہوا؟ ادارہ شماریات نے اعدادو شمار جاری کرکے حکومت کا پول کھول دیا ۔

تفصیلات کے مطابق ادارہ شماریات کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ کراچی، اسلام آباد اور لاہور سمیت بڑے شہروں میں کھانے پینے کی چیزیں سب سے زیادہ مہنگی ہیں۔ ادارہ شماریات کے مطابق کراچی اور حیدرآباد میں 20 کلو آٹے کے تھیلے کی قیمت سب سے زیادہ ریکارڈ ہوئی، کراچی اور حیدرآباد کے شہری 20 کلو آٹے کا تھیلا 1940 روپے تک خرید رہے ہیں، 20 کلو آٹے کے تھیلے کی قیمت سکھر میں 1700،لاڑکانہ میں 1800اور کوئٹہ اور خضدار میں 20 کلو آٹے کا تھیلا 1800 روپے تک فروخت ہو رہا ہے۔

ادارہ شماریات کی رپورٹ کے مطابق ڈھائی کلوگھی کے ڈبے کی سب سے زیادہ قیمت لاڑکانہ، حیدرآباد اور کراچی میں ریکارڈ ہوئی، ڈھائی کلو گھی کا ڈبہ لاڑکانہ میں 1485،کراچی اور حیدرآباد میں 1480 روپے کا ہے، ملتان اور سیالکوٹ میں بھی ڈھائی کلو گھی کے ڈبے کی قیمت 1480 تک ہے۔ اس کے علاوہ فیصل آباد اور بنوں میں آلو کی قیمت زیادہ سے زیادہ 100 روپے کلو تک پہنچ گئی ہے، اسلام آباد،راولپنڈی اور کراچی میں ٹماٹر کی قیمتیں 100 روپے کلو سے تجاوز کرگئی ہیں۔ رپورٹ کے مطابق اسلام آباد، راولپنڈی، لاہور، فیصل آباد اورکراچی میں پیاز 100 روپے کلو سے زائد مل رہی ہے۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.