ٹیکنا لوجی

جاپان : ہارڈ ڈسک تباہ کرنےوالی مشینیوں کی مقبولیت

جاپان میں ایسی مشینیں تیزی سے مقبول ہورہی ہیں جو صرف 100 ین (80 سیںٹ) می ہارڈ ڈسک کا حلیہ بگاڑ دیتی ہیں

بعض افراد اور ادارے چاہتے ہیں کہ ان کی ہارڈ ڈسک کا ڈیٹا خفیہ ہی رہے اور کسی کے ہاتھ نہ لگے۔ اب جاپان میں ایسی مشینیں تیزی سے مقبول ہورہی ہیں جو صرف 100 ین (80 سیںٹ) می ہارڈ ڈسک کا حلیہ بگاڑ دیتی ہیں اور ان میں سے ڈیٹا حاصل نہیں کیا جاسکتا۔ دکان کے اس سلسلے کا نام ڈارک پاسٹ فائنل ڈسپوزیبل ہے۔ جہاں کوئی بھی آکر معمولی قیمت پر اپنی ہارڈ ڈسک ایک خصوصی مشین میں ڈالتا ہے۔ مشین چند مںٹوں میں ہارڈ ڈسک کو توڑ مروڑ کر ناقابلِ استعمال بنادیتی ہیں۔

2020 میں اس سلسلے کی پہلی مشین لگائی گئی تھی جو اب تیزی سے مقبول ہو رہی ہے۔ ہارڈ ڈسک تباہ کرنے والوں میں کاروباری ادارے اور بینک سرِ فہرست ہیں کیونکہ وہ نہیں چاہتے کہ ان کے کاروباری راز کسی کے ہاتھ لگیں۔ اس کے علاوہ عام افراد بھی اپنے کمپیوٹر ڈیٹا کے بارے میں فکر مند رہتے ہیں۔

ایسی ہی ایک مشین ضلع آکی ہابارا میں ہے جس میں ہارڈ ڈسک ڈالی جاتی ہے۔ اس کے بعد مشین چار نوکیلی سلاخیں ہارڈ ڈسک کے آرپار ہوجاتی ہیں اور یوں وہ استعمال کے قابل نہیں رہتی۔ بس آپ کو اتنا کرنا ہے کہ ہارڈ ڈسک مشین کے اندر رکھ کر بٹن دبانا ہے اور اس کی قیمت صرف 160 پاکستانی روپے کے برابر ہے۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.