ٹیکنا لوجی

گوگل کی نئی ٹیکنالوجی نے پوری دنیا کو حیران کرکے رکھ دیا

جو کسی تاریک مقام کو طاقتور ڈی نوائزنگ سے فوٹوگرافی کے قابل بنادے گا' اس ٹیکنالوجی کو RawNeRF کا نام دیا گیا ہے

گوگل کی نئی ٹیکنالوجی نے پوری دنیا کو حیران کرکے رکھ دیا ‘ انٹرنیشنل ویب سائٹ گوگل نے ایک ٹیکنالوجی تیار کی ہے جو فوٹوگرافی کی دنیا کو بدل کر رکھ دے گی۔

تفصیلات کے مطابق گوگل کی جانب سے ایک نئی اے آئی امیج نوائز ریڈکشن ٹیکنالوجی کو تیار کیا ہے جو لوگوں کو اندھیرے میں دیکھنے میں مدد فراہم کرے گی۔ اس سے انتہائی کم روشنی میں بہترین تصاویر لینا ممکن ہوجائے گا۔ گوگل کی نئی تحقیق میں اس ٹیکنالوجی کے بارے میں بتایا گیا جو کسی تاریک مقام کو طاقتور ڈی نوائزنگ سے فوٹوگرافی کے قابل بنادے گا۔ اس ٹیکنالوجی کو RawNeRF کا نام دیا گیا ہے۔ تحقیق کے مطابق یہ ٹیکنالوجی کم روشنی میں لی جانے والی تصاویر میں زیادہ تفصیلات کا اضافہ کردیتی ہے۔

محققین نے بتایا کہ نورل ریڈینس فیلڈز (NeRF) ایک ایسی تیکنیک ہے جو اندھیرے میں لی جانے والی تصاویر کا معیار بہتر بناتی ہے۔ یہ ٹیکنالوجی کسی منظر میں کیمرا پوزیشن، ایکسپوزر اور ٹون میپنگ کو استعمال کرکے تصاویر کا معیار بہتر بناتی ہے، درحقیقت صرف موم بتی کی روشنی میں بھی ایسی تصاویر لینا ممکن ہے جیسے انہیں بہت زیادہ روشنی میں لیا گیا ہو۔ فی الحال یہ ٹیکنالوجی تحقیقی مرحلے سے گزر رہی ہے اور مستقبل میں کسی وقت اسے عام استعمال کے لیے متعارف کرائے جانے کا امکان ہے۔

متعلقہ خبریں

Back to top button

Adblock Detected

We Noticed You are using Ad blocker :( Please Support us By Disabling Ad blocker for this Domain. We don't show any popups or poor Ads.